Kontakt
Joanna Ronnefjord
Villkor
Anställningsform
Tillsvidare
Varaktighet
Tillsvidare
Arbetstid
Heltid
Lönevillkor
Fast
Ansökan
Sista ansökningsdag
2025-03-12
Publiceringsdatum
2025-03-05
Miss Mary of Sweden grundades 1957 och är ett internationellt underklädesföretag som designar, producerar och säljer underkläder och badkläder direkt till konsumenter och återförsäljare online. Företaget växer stadigt och har tredubblats i storlek de senaste 5 åren. Vi planerar att fortsätta växa i denna takt och vill ha med dig på vår tillväxtresa där vi behöver ytterligare förstärka vårt Kundtjänst där en av våra medarbetare har gått vidare internt för nya roliga utmaningar inom bolaget.
Hos oss kommer kunden först. I den här rollen så är det du som är hennes kontakt i form av samtal, chatt, meddelanden i sociala kanaler och email. Våra kunder befinner sig över hela världen och för att kunna möta våra kunder för just denna tjänst så önskar vi att du har goda kunskaper i Svenska och Engelska. Frågeställningarna som du kommer bemöta handlar främst om beställningar, leveranser, tillgänglighet, priser, produkter, returer mm. vilket du får lära dig genom våra interna utbildningar samt en gedigen introduktionsvecka. Du ansvarar för att servicenivån är i världsklass och fångar varje möjlighet att ge kunderna en exceptionell kundupplevelse. Kunden kontaktar oss i alla tillgängliga kanaler och din uppgift blir att hjälpa och vägleda med information samt att ge råd om lämpliga produkter utifrån kundens behov. Du kommer också hålla löpande kontakt med lager och E-Commerce team gällande in- & utleverans, frakt etc samt arbeta administrativt i de interna systemet för hantering av beställningar och returer.
Arbetstiderna är främst förlagda 8-17 på vardagar men även kvällar och helger kan förekomma.
I rollen ingår:
Kundsupport via telefon, email, sociala kanaler och chatt
Produktkunskap för rådgivning av lämpliga produkter i vårt produktsortiment
Intern kommunikation (lager och E-Commerce)
Returhantering
Hos oss kommer kunden först. I den här rollen så är det du som är hennes kontakt i form av samtal, chatt, meddelanden i sociala kanaler och email. Våra kunder befinner sig över hela världen och för att kunna möta våra kunder för just denna tjänst så önskar vi att du har goda kunskaper i Svenska och Engelska. Frågeställningarna som du kommer bemöta handlar främst om beställningar, leveranser, tillgänglighet, priser, produkter, returer mm. vilket du får lära dig genom våra interna utbildningar samt en gedigen introduktionsvecka. Du ansvarar för att servicenivån är i världsklass och fångar varje möjlighet att ge kunderna en exceptionell kundupplevelse. Kunden kontaktar oss i alla tillgängliga kanaler och din uppgift blir att hjälpa och vägleda med information samt att ge råd om lämpliga produkter utifrån kundens behov. Du kommer också hålla löpande kontakt med lager och E-Commerce team gällande in- & utleverans, frakt etc samt arbeta administrativt i de interna systemet för hantering av beställningar och returer.
Arbetstiderna är främst förlagda 8-17 på vardagar men även kvällar och helger kan förekomma.
I rollen ingår:
Kundsupport via telefon, email, sociala kanaler och chatt
Produktkunskap för rådgivning av lämpliga produkter i vårt produktsortiment
Intern kommunikation (lager och E-Commerce)
Returhantering
Egenskaper och kunskaper som gör att du hade passat i rollen:
God samarbets- och kommunikativ förmåga (både i tal och skrift)
Flerspråkighet - våra kunder befinner sig över hela världen!
Tidigare vana av att arbeta i administrativa system
Viss vana av kundtjänstarbete
Engagerad och social
Erfarenhet av kundbemötande
Självklar känsla för service
God lyssnare
God samarbets- och kommunikativ förmåga (både i tal och skrift)
Flerspråkighet - våra kunder befinner sig över hela världen!
Tidigare vana av att arbeta i administrativa system
Viss vana av kundtjänstarbete
Engagerad och social
Erfarenhet av kundbemötande
Självklar känsla för service
God lyssnare
Vi tror på kraften i teamwork och du ska därför trivas med att arbeta i nära samarbete med andra och vara van att dela med dig av din kunskap och erfarenhet och