Kontakt
Villkor
Anställningsform
Tillsvidare
Varaktighet
Tillsvidare
Arbetstid
Heltid
Lönevillkor
Fast
Ansökan
Sista ansökningsdag
2025-01-19
Publiceringsdatum
2024-12-18
Är du en serviceinriktad administratör som trivs med att hantera varierande uppgifter i en verksamhet i tillväxt? Efterfrågan på vår leverans av säkerhetstekniska lösningar ökar och därmed behöver vi förstärka Nobeli säkerhets servicecenter som hanterar inkommande kundordrar och felanmälningar. Vill du bli en del av denna verksamhet i en roll med många olika kontaktytor där du förväntas ta stort eget ansvar. Då kan detta vara rollen för dig!
Nobeli säkerhet levererar helhetslösningar inom säkerhetsteknik till kunder med högt ställda krav på sin säkerhet, exempelvis inom försvarsindustrin. Vi växer just nu tillsammans med våra ägare och behöver därför stärka vår verksamhet med en administratör till vårt servicecenter.
Inom verksamhetsområdet levereras helhetslösningar inom säkerhetsteknik, såsom inpassering, inbrott, brand, drift-larm, kameraövervakning samt bevakningstjänster och består av ca. 35 medarbetare vilka är uppdelade i tre team; Drift/underhåll, Projekt samt Bevakning. Inom verksamheten jobbar bl.a. säkerhetstekniker, projektledare och projektörer samt så finns ett servicecenter som tar emot och hanterar inkommande kundordrar.
Om rollen
På vårt servicecenter jobbar idag två administratörer och en servicekoordinator som i första hand ser till att kundernas serviceordrar omhändertas. Vi söker nu ytterligare en medarbetare som kommer ha en viktig roll i leveransen till våra kunder.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Administration: Registrera kunders inkommande serviceordrar och felanmälningar samt hantera och uppdatera vårt serviceordersystem.
- Kunddialog: Föra kunddialog via både telefon och e-post.
- Underlag och statistik: Ta fram rapporter, underlag och annan relevant dokumentation gällande serviceordrar och felanmälningar.
Du kommer arbeta nära våra säkerhetstekniker och projektledare för att säkerställa en smidig och kvalitativ leverans. I rollen ingår även att stötta i arbetet med leverans av passerkort.
Vi erbjuder dig
- Att arbeta i ett expansivt företag med ett engagerat och kompetent team.
- Ha en varierande och utvecklande roll med många kontaktytor där du får ta stort ansvar.
- Bidra till en kvalitativ leverans som skapar värde för våra kunder.
Vi söker dig som har
- Gedigen erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
- Vana att arbeta med orderhanterings- eller serviceordersystem.
- Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet, särskilt Excel och Word.
- Förmåga att ta stort ansvar för dina arbetsuppgifter och har ett prestigelöst förhållningssätt.
- Har en naturlig förmåga att samarbeta med kollegor och trivs i en roll där du får kombinera struktur med service.
Meriterande om du har erfarenhet från installations- eller säkerhetsbranschen.
Du behärskar det svenska språket i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska språket.
Rollen kräver att du uppfyller kraven för säkerhetsprövning. Det innebär att du före anställning behöver genomföra säkerhetsprövning och registerkontroll, vilket kan medföra vissa krav på medborgarskap.
Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att lära känna dig och höra hur just du kan bidra till vårt team.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.