Villkor
Anställningsform
Visstid
Varaktighet
3-6 månader
Arbetstid
Heltid
Lönevillkor
Fast
Körkort
Personbil
Tillgång till eget fordon
Personbil
Ansökan
Sista ansökningsdag
2025-02-28
Publiceringsdatum
2024-12-13
Assisterande receptions- och butiksmedarbetare sökes till Gålö Havsbad säsongen 2025!
Anställningen gäller 1/4-31/10
Gålö Havsbad är i behov av en ny medarbetare som är serviceminded och engagerad för att komplettera vårt team. Som assisterande receptionist och butiksmedarbetare kommer du att spela en central roll under våra gästers vistelse och ha chansen att ta eget ansvar för viktiga uppgifter på plats.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera:
- Kundservice i receptionen
- Bokningar och administrativa uppgifter
- Försäljning i vår butik
- Arbete i bokningssystem med in och utcheckning mm
- Stödja kollegor med olika arbetsuppgifter
- Beställning av butiksvaror och hantering av dessa
- Assistera back office manager med diverse uppgifter såsom upprätthållande av rutiner
Vi söker dig som:
- Har ett äkta intresse för service och att hjälpa människor
- Trivs med att arbeta i en högt tempo och är flexibel i ditt arbete
- Är självgående, ansvarsfull och tar egna initiativ
- Har goda kunskaper i både svenska, engelska och gärna tyska
- Har gärna tidigare erfarenhet från liknande arbete
- Visar god initiativförmåga och kan samarbeta effektivt med andra
- Trivs med att jobba både självständigt och i team
- Uppskattar att arbeta enligt tydliga rutiner
Vi kan erbjuda:
- Ett roligt och varierande arbete i en härlig omgivning
- Möjligheten att utvecklas inom företaget och ta på dig mer ansvar
- En positiv arbetsmiljö med bra kollegor och en stark teamanda
- Flexibla arbetstider som till viss del anpassas efter behov
- Kollektivavtal
Om du känner att ovanstående beskrivning passar in på dig och att du är redo för en ny utmaning inom gästservice och butiksarbete, skicka in din ansökan till oss på Gålö Havsbad idag!