First Line supporttekniker

Stockholm

IT-support

10 dagar kvar

Kontakt

Victoria Karlsson

Consultant & HR Manager

Maila mig

Villkor

Anställningsform

Tillsvidare

Varaktighet

Tillsvidare

Arbetstid

Heltid

Lönevillkor

Fast

Ansökan

Sista ansökningsdag

2024-09-26

Publiceringsdatum

2024-09-13

Vill du också jobba på ett IT bolag med kompetenta och trevliga kollegor, som gillar att utbyta erfarenheter och stötta varandra i vardagen? Trivs du på ett mindre bolag där det alltid finns möjlighet att vara med och påverka vår gemensamma utveckling?
 
Vi på Fusion Support brinner för det vi gör, trivs med varandra och värdesätter ett helhets tänk där både karriär och fritid ryms. Vi tror på ett koncept där alla är vinnare, både våra nöjda kunder och våra proffsiga medarbetare.
 
I rollen som 1st line ansvarar du för att ta emot inkommande samtal och chatt från vår kunds interna anställda. Du kommer att ingå i servicedesken, där du kommer tillsammans i ett härligt team att ge IT support. De ärenden som kommer in är av varierande karaktär och du kommer att arbeta mycket med felsökning och problemlösning. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service.
 
Arbetsuppgifterna kan exempelvis innebära:
  • Supporta slutanvändare i IT-relaterade frågor
  • Felsökning av nätverk och skrivare
  • Felsökning av mjuk och hårdvaruproblem
  • Registrera alla ärenden i ärendehanteringssystem enligt fastslagen rutin
  • Skapa/ta bort användarkonton samt administrera behörigheter
Du som söker:
  • vill utvecklas med oss
  • har gymnasiekompetens, med fördel inom IT, eller tidigare erfarenhet från IT-support
  • har en telefonvana och en hög servicekänsla
  • pratar och skriver svenska och engelska obehindrat
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
 
Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag, då urval och intervjuer sker löpan

Join us!

På Fusion Support finns en stark ”vi-känsla” som handlar om att vi gör det här tillsammans. Vi har ett stort engagemang bland våra medarbetare och det genomsyrar allt vi gör. Vi hjälper varandra att bli framgångsrika!

Ansök här
Sista ansökningsdag 2024-09-26

Känner du någon som borde se denna annons? Dela!

Om företaget

Sveriges bästa support med individen i fokus.

Vi på Fusion är ett ungt, IT support-bolag som vann Sveriges bästa Service Desk 2019 och 2021.

På Fusion strävar vi efter att individen ska höja sin kompetens såväl för sin personliga utveckling som för bolaget.

Hos oss på Fusion är gemenskapen viktig. Vi genomför regelbundet gemensamma aktiviteter där du som individ får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former.

Allt vi gör genomsyrar vår värdegrund: Gemenskap – Ansvar – Agilt – Passion.

renew access